Ana içeriğe atla

Bakış Açısı Önemli👥


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Chapter 3: Zaman

Eveeeeet, işte geldim buradayım. Ben de çok şaşkınım ve bir o kadar da heyecanlıyım. Çünkü 1 yılı aşkın süredir hiçbir şey yazmadıktan sonra bugün yazıyorum. Bugün sanırım iki şey bu duruma beni itti. İlki hiç tartışmasız Ece Targıt’ın “Çok Geç Değil” podcastiydi, ikincisi de sanırım dolunay.. bugün sabah uyandım ve cidden canım hiçbir şey yapmak istemedi, uyandım biraz vakit geçirmeye çalıştım evin içerisinde ama nasıl amaçsız nasıl hissiz. Sonra her sabah yaptığım gibi Ece’nin profilinde dolanırken yeni podcastinin yayınlandığını gördüm ve podcastin başından sonuna ciddi anlamda büyülendim. Podcastin ana konusu başlıktan da anlaşılacağı üzere hiçbir şey için geç olmadığını, yapılacak ya da yaşanacak durumların ya da fiilerin bize dayatılan zamanlarda gerçekleşmesi gerekmediğinin, biz ne zaman istersek o zaman istediklerimizi yapabileceğimizi yahut da yapmak istemediklerimizi yapmak zorunda olmadığımızı anlatıyordu. Örneğin toplum baskılarından biri olan “bence zamanın geldi evlenmeli

Chapter 4: Heyecan ve Geç Kalınmışlık Hissi

Aslında bakarsak bu iki zıt kelime birbirine çok yakın şeyler. Heyecan denince, heyecanlı anlar akla gelince hep geçmişe hatta çok geçmişe gidiyoruz ve bize iyi gelen heyecanlandıran bir olay anı aklımıza geliyor. Sonra o anın büyüsüne kapılıp şimdiki ana gelince diyoruz ki -vayy be neler yaşamışım, ne hazlarmış. Sonra diyoruz ki; Artık bu kadar heyecan verici şeyler yapmadığımızı fark ediyoruz. Şu durum ve olaylar aslında beni ne kadar da çok heyecanlandırmış. Ama şimdi bakıyorum da heyecan verici şeyler bulmakta bayağı zorlanıyorum. Şimdi anladım ki çok şeye geç kalmışım. Gördünüz mü, geç kalınmışlık hissi burada da peşimizi bırakmadı. Üniversite danışman hocamın attığı bir araştırmayı okurken orada heyecan verici bir anınızı hatırlayın, aklınıza getirin ve 5 satır yazın diyordu. Ama Şevo durur mu başladım yazmaya (hem belki chapter 4 olur diye düşündüm). Ekmeğimizin peşindeyiz be 😊 ))))))) Güzel bir geleceğin bizi beklemediğini düşünsek de bunu şekillendiren hep ama hep biz

SHERLOCK ⚗🔭🔬💉

Bu postu paylaşmak için kaç gündür nasıl sabırsızlanıyorum bilemezsiniz... Ve sonunda başlıktan da anlayacağınız üzere izledim ve artık yazıyorum. Gelelim asıl konumuza : Dünyanın gelmiş geçmiş en iyi dedektif Sherlock Holmes'ü tanımayan bilmeyen yoktur heralde. Yardımcısı Dr. Watson'la birlikte 4 roman ve 56 hikaye boyunca yaşadıkları maceralar defalarca sinemaya ve televizyona uyarlandı ama bana göre hiçbirisi onun BBC tarafından yapılan modernize edilmiş bu versiyonu kadar başarılı olamadı. Emin olun ki diziye ait hiç spoiler vermeyeceğim, sadece karakterleri analize edeceğim. Dolayısıyla diziyi hiç izlemeyenler korkmasın. Bu dizi 2010'dan beri yayında fakat 2016 yılına kadar sadece 10 bölüm yayınlandı. Dizinin yapımcılarına neden bir sezonda daha çok bölüm yayınlamıyorsunuz diye sorduklarında ise biz bir film kalitesinde bir dizi yapıyoruz bu yüzden yılda 3 bölüm yayınlayabiliyoruz demişler (biraz daha hız lütfen :) ). Bu dizinin takımının ardında büyük bir zeka